Sletta bestiller MBH utstyr for bnr 202 og 203

22. desember 2021

Sletta Verft bestiller MBH utstyrspakkar også for bnr 202 og 203

.

For bnr 202 skal vi levere:

  • 1 stk Ankervinsj type 1-AV-22K2
  • 2 stk Capstanar  CA-5,0-320-AHB-SM m/nødstopp
  • 1 stk Varpevinsj type 1-VA-40-AHB-SAI
  • 1 stk MBH LPH20 Låseplatehaldar 20t SWL montert på teleskop for horisontal kjøring på dekk
  • 1 stk MBH SH1, Styrepinnar og Haikjeft teleskopisk nedfelt i dekkskassett.
  • 1 stk Elektrohydraulisk aggregat, E-HPU 3 x 60kW

.

For bnr 203 skal vi levere:

  • 1 stk Ankervinsj type 1-AV-24K2
  • 2 stk Capstanar CA-5,0-320-AHB-Dm; dekksmontert med fotpedal og nødstopp
  • 1 stk Dobbel varpvinsj 1-VA-20-AHB-SAI/1-VA-60-AHB-SAI
  • 1 stk MBH LPH20 Låseplatehaldar 20t SWL montert på teleskop for horisontal kjøring på dekk
  • 1 stk MBH SH1, Styrepinnar og Haikjeft teleskopisk nedfelt i dekkskassett.
  • 2 stk Tuggervinsjar type 1-MV-10-AHB
  • 1 stk MBH Kontrollsystem; inkl MBH brupanel for ankerhandteringsutstyr, MBH akkumulatorsystem for daudt skip.
  • 1 stk Elektrohydraulisk aggregat, E-HPU 3 x 60kW

Som vanlig, og i samsvar med myndigheitskrav, er hovedvinsjen utstyrt med nødfrislepp som også fungerer ved eventuelt daudt skip. Strekkmåling og panel for hiverkraft-begrensning i samsvar med myndigheitskrav og innlagt bruddlast på taug i bruk. Nødfrislepp er synkronisert med nød nedkjøring av styrepinnar og haikjeft, som også kan kjørast ved daudt skip.

MBH E-HPU blir programmert for alltid å gi etterspurt hydraulisk kapasitet med optimalt forbruk av straum. Dette inneber både styring av turtal via frekvensomformarar (laust medlevert for optimal integrering ombord), og innkobling av pumpe 1, 2 og 3 etter behov. Optimal kjøring av anlegget gir også redusert støy.

.

Vi takkar enda ein gong Sletta Verft for tilliten.