2. juni 2021
Sletta Verft bestiller MBH utstyrspakkar for bnr 191 og 192
Begge fartya skal ha:
Elektrisk hovedvinsj. Hovedvinsjen har denne gongen elektrisk drift frå energieffektive PM-motorar og er klargjort for drift frå frekvensomformar og gjenvinning av regenerativ effekt ved låring av last. Dette kan f.eks brukast til å lade batteri i staden for å svi av energien i ein bremsemotstand. Ved 200kW tilgjengelig er max trekk-kraft 40 tonn og max hivefart 150 m/min (ikkje samtidig). Som vanlig, og i samsvar med myndigheitskrav, er vinsjen utstyrt med nødfrislepp som også fungerer ved eventuelt daudt skip. Strekkmåling og panel for hiverkraft-begrensning i samsvar med myndigheitskrav og innlagt bruddlast på taug i bruk.
Alt utstyr bortsett frå ankervinsj og capstanar er elaktivert for fjernstyring frå panel. SH1, styrepinnar og haikjeft kan i tillegg kjørast ned ved daudt skip i samsvar med myndigheitskrav.
E-HPU har elektronisk LS-basert regulering av turtal på elmotorane slik at dei ikkje går med høgre turtal enn nødvendig. Dette gir betre energieffektivitet og i tillegg vesentlig redusert støy i dei situasjonar der fullt turtal ikkje er nødvendig.
.
Samla har vi med dette ein skjeldan stor ordrereserve mot Sletta Verft åleine, og vi takkar så mykje for tilliten.
.